Centrum Rozwoju Edukacji Województwa Łódzkiego w Skierniewicach
—Proszę wybrać opcję—Forma nr 1: Kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatąForma nr 2: Seminarium on-line „Ścieżka awansu zawodowego nauczyciela-bibliotekarza – nauczyciel początkujący”Forma nr 3: Seminarium blended „Uzyskanie stopnia nauczyciela mianowanego”Forma nr 4: Seminarium blended „Jak zostać nauczycielem mianowanym”Forma nr 5: Seminarium on-line „Ścieżka awansu zawodowego nauczyciela-bibliotekarza – nauczyciel mianowany”Forma nr 6: Seminarium blended „Uzyskanie stopnia nauczyciela dyplomowanego”Forma nr 7: Seminarium blended „Procedura uzyskania stopnia nauczyciela dyplomowanego”Forma nr 8: Seminarium on-line „Nauczyciel bibliotekarz z tytułem honorowym profesora oświaty”Forma nr 9: Seminarium blended „Obserwacja zajęć nauczyciela początkującego”Forma nr 10: Konsultacje zbiorowe/indywidualne „Awans zawodowy”Forma nr 11: Seminarium „Kierunki polityki oświatowej państwa w planowaniu pracy nauczyciela zgodnie z celami i zadaniami podstawy programowej wychowania przedszkolnego”Forma nr 12: Seminarium „Przedszkolak na starcie”Forma nr 13: Warsztaty metodyczne „Jesienna matematyka w przedszkolu – kształtowanie dojrzałości i gotowości dziecka do uczenia się matematyki z wykorzystaniem gier i zabaw”Forma nr 14: Seminarium blended „Ocenianie uczniów w edukacji wczesnoszkolnej”Forma nr 15: Seminarium „Realizacja Wojewódzkiego Projektu „Łódzkie Dwujęzyczne” w roku szkolnym 2024/2025”Forma nr 16: Warsztaty metodyczne „Organizacja sytuacji edukacyjnych sprzyjających kształtowaniu dojrzałości i gotowości do nauki czytania”Forma nr 17: Warsztaty metodyczne on-line „Jak rozmawiać z dzieckiem poprzez rysunek? Arteterapia w edukacji – innowacja w szkole/przedszkolu”Forma nr 18: Warsztaty metodyczne „TIK i nowoczesne technologie w pracy z dziećmi w przedszkolu i w klasach I-III”Forma nr 19: Lekcja otwarta „Mapy pamięci w procesie uczenia się”Forma nr 20: Zajęcia otwarte „Wiem, jak udzielić pierwszej pomocy przedmedycznej”Forma nr 21: Lekcja otwarta „Kody QR i robot Photon – wykorzystanie podczas zajęć”Forma nr 22: Warsztaty metodyczne blended „Warsztaty bajkoterapii – czyli jak pracować z bajką. Metodyka, zastosowanie, inspiracje. Arteterapia w edukacji – innowacja w szkole/przedszkolu”Forma nr 23: Warsztaty metodyczne „Kształtowanie i rozwijanie gotowości do nauki pisania poprzez zabawę”Forma nr 24: Warsztaty metodyczne blended „Terapia ręki”Forma nr 25: Warsztaty metodyczne blended „Teatrzyk bajek, czyli edukacja i zabawa na mini scenie. Arteterapia w edukacji – innowacja w szkole/przedszkolu”Forma nr 26: Warsztaty metodyczne blended „W jaki sposób i dlaczego warto opracować autorski projekt edukacyjny w wychowaniu przedszkolnym?”Forma nr 27: Warsztaty metodyczne on-line „Spontaniczna aktywność fizyczna dzieci w przedszkolu i młodszym wieku szkolnym”Forma nr 28: Warsztaty metodyczne blended „Innowacja pedagogiczna w przedszkolu”Forma nr 29: Konferencja „Sztuczna inteligencja. Praktyczne zastosowania w pracy nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej i w przedszkolu”Forma nr 30: Seminarium „Jak zachęcić uczniów od najmłodszych lat do czytania”Forma nr 31: Konsultacje zbiorowe „Trudne zachowania dziecka w przedszkolu”Forma nr 32: Konferencja „Przedszkolne i wczesnoszkolne dylematy – jak w wychowaniu przedszkolnym roztropnie prowadzić dziecko na próg szkoły, a w niej asystować małemu uczniowi w indywidualnym rozwoju?”Forma nr 33: Konsultacje zbiorowe „Dostosowanie wymagań edukacyjnych i indywidualizacja nauczania w edukacji wczesnoszkolnej”Forma nr 34: Zajęcia otwarte „Smacznie, zdrowo i kolorowo”Forma nr 35: Konsultacje zbiorowe blended „Jak dostosować nauczanie historii do zmieniającej się szkoły? Praktyczne pomysły dydaktyczne na nowy rok szkolny 2024 – 2025”Forma nr 36: Seminarium on-line „Metoda World Cafe w edukacji. Współczesne formy prezentowania historii”Forma nr 37: Seminarium on-line „Przygotowanie ucznia do matury. Praktyczne zadania na lekcje języka polskiego”Forma nr 38: Warsztaty metodyczne blended „Matura 2025. Historia z argumentem”Forma nr 39: Warsztaty metodyczne on-line „Matura z wiedzy o społeczeństwie w 2025 r. Efektywne przygotowanie ucznia do egzaminu maturalnego z wiedzy o społeczeństwie”Forma nr 40: Lekcja otwarta „Lekcja odwrócona”Forma nr 41: Seminarium on-line „Storytelling. Jak opowiadać historie?”Forma nr 42: Seminarium blended „Ocena pracy nauczyciela”Forma nr 43: Konferencja „Czy mamy wpływ na otaczający nas Świat? – globalne współzależności w praktyce szkolnej”Forma nr 44: Seminarium on-line „Tworzenie wypowiedzi retorycznej”Forma nr 45: Konsultacje zbiorowe „Edukacja to komunikacja”Forma nr 46: Seminarium „Porozmawiajmy o historii”Forma nr 47: Konferencja „Zmiany w zasadach ortografii”Forma nr 48: Lekcja otwarta „Co zamiast sprawdzianu z historii?”Forma nr 49: Seminarium „ABC metodyki nauczania języka polskiego jako obcego”Forma nr 50: Konsultacje zbiorowe/indywidualne „Innowacje pedagogiczne”Forma nr 51: Konferencja „Nowa podstawa programowa z matematyki”Forma nr 52: Konferencja „Nowa podstawa programowa z fizyki”Forma nr 53: Warsztaty metodyczne „Praca Ambasadora Europejskiej Agencji Kosmicznej”Forma nr 54: Konferencja „Egzamin maturalny z matematyki w 2025 r.”Forma nr 55: Konferencja „Egzamin ósmoklasisty w 2025 r.”Forma nr 56: Lekcja otwarta „Kolejność wykonywania działań”Forma nr 57: Lekcja otwarta „Ruch jednostajny prostoliniowy”Forma nr 58: Warsztaty metodyczne „Liczymy na lekcjach matematyki i fizyki”Forma nr 59: Konferencja „Jak zainteresować uczniów matematyką?”Forma nr 60: Konferencja „Rozwiązywanie zadań tekstowych źródłem doświadczeń matematycznych”Forma nr 61: Warsztaty metodyczne „Czy i jak oceniać na lekcjach matematyki i fizyki?”Forma nr 62: Konferencja „Sztuczna inteligencja i TIK – szanse i zagrożenia”Forma nr 63: Seminarium „Ocenianie wspierające ucznia na lekcjach matematyki”Forma nr 64: Seminarium „Matematyka w działaniu”Forma nr 65: Warsztaty metodyczne „Wykorzystanie reliefu w geografii”Forma nr 66: Seminarium „Matematyka królową nauk”Forma nr 67: Seminarium „Matematyka jest wszędzie”Forma nr 68: Warsztaty metodyczne „Kobiety w Biblii”Forma nr 69: Warsztaty metodyczne „Rodzina podstawowym miejscem formacji religijnej – jak pracować z rodzicami?”Forma nr 70: Warsztaty metodyczne „Aktywne formy i metody prowadzenia katechezy”Forma nr 71: Warsztaty metodyczne „Jak zakładać i prowadzić Szkolne Koła Caritas?”Forma nr 72: Konferencja „Dzień skupienia dla nauczycieli religii”Forma nr 73: XXI Sympozjum NaukoweForma nr 74: Konferencja Odprawa Katechetyczna „Lekcja religii wobec zmieniającego się prawa oświatowego”Forma nr 75: Seminarium „Wykorzystanie technik komputerowych w przygotowaniu uczniów do egzaminów zawodowych w części teoretycznej i praktycznej”Forma nr 76: Konsultacje zbiorowe „Innowacyjne metody i środki wykorzystywane w technologii do prowadzenia zajęć praktycznej nauki zawodu”Forma nr 77: Warsztaty metodyczne „Nowoczesne technologie w edukacji praktycznej nauki zawodu”Forma nr 78: Konsultacje zbiorowe „Tworzenie własnej bazy materiałów dydaktycznych związanych z przygotowaniem ucznia do zawodu, z wykorzystaniem dostępnych platform i aplikacji”Forma nr 79: Warsztaty metodyczne „Rola nauczyciela wychowawcy w świadomym wyborze dalszej ścieżki kształcenia ucznia z uwzględnieniem drogi do uzyskania zawodu”Forma nr 80: Seminarium „Możliwości dotyczące wyboru szkoleń branżowych dla nauczycieli przedmiotów zawodowych”Forma nr 81: Seminarium „Dobór metod nauczania i stosowanych środków dydaktycznych w procesie nauczania przedmiotów zawodowych”Forma nr 82: Warsztaty metodyczne „Wewnątrzszkolny System Doradztwa Zawodowego krok po kroku. Jak zaplanować i ewaluować doradztwo szkolne?”Forma nr 83: Warsztaty metodyczne „Warsztat diagnostyczny doradcy zawodowego. Praktyczne omówienie nowoczesnych narzędzi diagnostycznych oraz metod ich skutecznego wykorzystania”Forma nr 84: Seminarium „Współczesne wyzwania dla szkolnych doradców zawodowych. Analiza najnowszych trendów i oczekiwań w obszarze doradztwa zawodowego”Forma nr 85: Warsztaty metodyczne blended „Metody i formy wspomagania kariery edukacyjno-zawodowej ucznia – przegląd skutecznych strategii wspierania uczniów w kształtowaniu ścieżek kariery”Forma nr 86: Warsztaty metodyczne „Praktyczne wskazówki dla doradców zawodowych. Prezentacja przykładów dobrych praktyk z zakresu działania”Forma nr 87: Warsztaty metodyczne „Coaching w doradztwie zawodowym – czy da się je połączyć?”Forma nr 88: Warsztaty metodyczne „Gry i zabawy na doradztwie zawodowym”Forma nr 89: Seminarium „Kariera szkolna i zawodowa uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Wsparcie szkoły w realizacji zadań z zakresu doradztwa zawodowego”Forma nr 90: Seminarium „Wysoka jakość kształcenia gwarancją sukcesu na rynku pracy”Forma nr 91: Warsztaty metodyczne „Trening kompetencji miękkich – praktyczne sposoby na ćwiczenie kompetencji miękkich”Forma nr 92: Warsztaty metodyczne „Rola sztucznej inteligencji w doskonaleniu umiejętności zawodowych w ramach sieci współpracy i samokształcenia doradców zawodowych”Forma nr 93: Warsztaty metodyczne „Świat zawodów w klasach I – III. Pomysły na zajęcia dla najmłodszych uczniów”Forma nr 94: Konferencja z lekcją otwartą „Pierwsza pomoc przedmedyczna w praktyce szkolnej”Forma nr 96: Warsztaty metodyczne blended „Terenoznawstwo w praktyce szkolnej”Forma nr 98: Kurs doskonalący „Pierwsza pomoc przedmedyczna wg Wytycznych Europejskiej Rady Resuscytacji”Forma nr 100: Konferencja „Metody aktywizujące na lekcjach wychowania fizycznego”Forma nr 101: Konferencja „Metody aktywizujące na lekcjach edukacji dla bezpieczeństwa”Forma nr 102: Konferencja z lekcją otwartą „Gry zespołowe na lekcjach wychowania fizycznego”Forma nr 103: Konferencja z lekcją otwartą „Szachy jako alternatywna forma lekcji”Forma nr 104: Konferencja z lekcją otwartą „Zagrożenia w czasie pokoju i sposoby reagowania”Forma nr 105: Kurs „Szkolenie przygotowujące nauczycieli do prowadzenia zajęć edukacyjnych w zakresie udzielania pierwszej pomocy”Forma nr 106: Warsztaty metodyczne blended „WOPFU i IPET krok po kroku”Forma nr 107: Seminarium blended „Uczeń z depresją. Profilaktyka depresji wśród dzieci i młodzieży w szkole”Forma nr 108: Seminarium blended „Wczesne wykrywanie symptomów zachowań samobójczych – podejmowanie interwencji”Forma nr 109: Warsztaty metodyczne blended „Sytuacje trudne w kontaktach z rodzicami”Forma nr 110: Warsztaty metodyczne on-line „Trening w zakresie strategii uczenia się”Forma nr 111: Warsztaty metodyczne blended „Jak poprawić koncentrację uwagi na lekcjach?”Forma nr 112: Seminarium „Nie dajmy się wypaleniu”Forma nr 113: Kurs doskonalący blended „Program profilaktyczny UNPLUGGED”Forma nr 114: Warsztaty metodyczne blended „Dokumentacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych”Forma nr 115: Warsztaty metodyczne blended „Skuteczna komunikacja z uczniem”Forma nr 116: Seminarium „Uczeń z zaburzeniami ze spektrum autyzmu – wskazówki do pracy”Forma nr 117: Seminarium blended „Rozpoznawanie i diagnoza problemów wychowawczych w klasie”Forma nr 118: Konsultacje zbiorowe „Rodzice w szkole – trudne sytuacje w kontaktach z rodzicami”Forma nr 119: Seminarium blended „Jak wychowywać uczniów do osobistego rozwoju?”Forma nr 120: Seminarium „Jak być autentycznym i wiarygodnym nauczycielem”Forma nr 121: Warsztaty metodyczne blended „Sposoby na dziecięce konflikty – jak reagować, gdy pojawia się konflikt?”Forma nr 122: Seminarium e-learning „Przeciwdziałanie agresji i przemocy rówieśniczej w szkole”Forma nr 123: Warsztaty metodyczne blended „Kreatywność jako sposób na efektywność nauczania/uczenia się”Forma nr 124: Seminarium blended „Uczeń w wirtualnym świecie – nowe technologie jako zagrożenie i szanse wszechstronnego rozwoju”Forma nr 125: Warsztaty metodyczne blended „Pedagog specjalny – jego rola i zadania w szkole”Forma nr 126: Warsztaty metodyczne „Uczniowie trudni i nadpobudliwi w szkole – procedury postępowania z dzieckiem sprawiającym trudności wychowawcze”Forma nr 127: Seminarium e-learning „Depresja młodzieńcza”Forma nr 128: Warsztaty metodyczne blended „Jak radzić sobie ze stresem? Praktyczne wskazówki dla ucznia”Forma nr 129: Seminarium blended „IPET, WOPFU czyli dokumentacja ucznia ze SPE”Forma nr 130: Kurs doskonalący blended „Jak budować zespół klasowy?”Forma nr 131: Konsultacje zbiorowe „Jak pomóc dzieciom radzić sobie ze stresem szkolnym?”Forma nr 132: Warsztaty metodyczne blended „Excel – podstawy pracy z programem”Forma nr 133: Warsztaty metodyczne blended „Sztuczna Inteligencja (AI) jako narzędzie wspierające proces nauczania-uczenia się czyli ChatGPT”Forma nr 134: Warsztaty metodyczne blended „Sztuczna Inteligencja (AI) – Praca z tekstem na zajęciach oraz tworzenie quizów z wykorzystaniem narzędzi DIFFIT oraz Conker”Forma nr 135: Warsztaty metodyczne „Budowa prostych układów elektronicznych w oparciu o zestaw z mikrokontrolerem Arduino”Forma nr 136: Warsztaty metodyczne blended „Canva w pracy nauczyciela”Forma nr 137: Kurs „Kierownik wycieczek szkolnych”Forma nr 138: Kurs „Kierownik wypoczynku”Forma nr 139: Kurs „Wychowawca wypoczynku”Forma nr 140: Warsztaty metodyczne on-line „Moje e-książeczki – wykorzystanie technologii informacyjnych w dydaktyce bibliotecznej”Forma nr 141: Kurs doskonalący blended „Organizacja i zarządzanie skomputeryzowaną biblioteką szkolną”
data urodzenia
początkującykontraktowymianowanydyplomowanynie dotyczy
wypełnić w przypadku wysłania zaświadczenia pod wskazany adres
Wybierz sektor:firmaosoba prywatna
Nabywca i dane do faktury
dane odbiorcy są takie same jak dane nabywcy
Odbiorca i dane do faktury
Przeczytałam/em i akceptuję postanowienia zawarte w Klauzuli informacyjnej RODO